Considero d.o.o. · Miroslava Krleže 160, 43000 Bjelovar · +385(0)99 2667 000 · studio@considero.hr
 

Rubrike

Za prijavu na newsletter molimo upišite ime i e-mail adresu i kliknite "Spremi".

Considero jamči zaštitu Vaših osobnih podataka. Osobni podaci neće se koristiti u druge svrhe i davati trećim osobama.

Ime
Prezime
E-mail
Spremi Odustani

Considero

Newsletter

Web, Internet marketing

15. 11. 2009.  3 komentara
Predsjednički izbori 2009: Analiza e-identiteta i prisutnosti kandidatna na Internetu

Ovo istraživanje se sastoji od dva osnovna dijela: ocjene web stranica predsjedničkih kandidata, njihove tehničke izvedbe, dizajna, informativnosti, čitljivosti, upotrebljivosti, navigacije i općeg dojma koji web stranice ostavljaju te istraživanja pozicije na Googleu i Google images servisu za imena kandidata i drugog dijela istraživanja koje se bavi prisutnosti predsjedničkih kandidata na društvenim mrežama na Internetu.

Autor: Žarko Komljenović Suradnik: Hrvoje Komljenović Considero d.o.o. www.considero.hr Izvršili smo opsežno istraživanje online identiteta i prisutnosti predsjedničkih kandidata na Internetu. Istraživanje je obavljeno u periodu od 10.11. do 12.1......

Web, Internet marketing

15. 11. 2009.  2 komentara

Tablica s popisom kandidata, njihovom slikom s naslovnice, adresom njihovih osobnih web stranica te pozicija na tražilici Google za pojam ime i prezime kandidata. Rezultati slika za kandidate na prvoj stranici prirodnih rezultata pretraživanja za pojam ime i prezime kandidata na tražilici google.hr

Autor: Žarko Komljenović Suradnik: Hrvoje Komljenović Considero d.o.o. www.considero.hr Ovo istraživanje slobodni ste preuzeti u cijelosti ili djelomično, uz obavezno navođenje tvrtke i autora. Popis predsjedničkih kandidata za izbore 2009. preu......

Web, Internet marketing

15. 11. 2009.  2 komentara

Službena prisutnost i aktivnost kandidata na društvenim mrežama, vezano uz predsjedničku kandidaturu. Prisutnost kandidata na internetskim društvenim mrežama Facebook, Twitter, LinkedIn, Flick, YouTube i dr.

Autor: Žarko Komljenović Suradnik: Hrvoje Komljenović Considero d.o.o. www.considero.hr Ovo istraživanje slobodni ste preuzeti u cijelosti ili djelomično, uz obavezno navođenje tvrtke i autora. Istražili smo prisutnost i aktivnost predsjedničkih......

Internet marketing

12. 11. 2009.  3 komentara
Kada se govori o SEO internetskom marketingu (eng. Search Engine Optimization), odnosno optimizaciji sadržaja web stranica za što bolje pozicioniranje u prirodnim rezultatima pretraživanja internetskih tražilica, često se ulaganje u SEO optimizaciju ......

Web, Internet marketing

30. 06. 2009.  2 komentara

Korisnost web stranica i savjeti za povećanje posjećenosti i efikasnosti

Koliko su korisne vaše web stranice? Jednostavno pitanje na koje se često zaboravlja prilikom izrade i održavanja poslovnih web stranica. Najčešći razlog tome je jednostran pogled uključenih strana na proces izrade web stranica. Tako vlasnici, odnosno naručitelji web stranica najčešće nisu dovoljno upoznati s mogućnostima, standardima i procesima internetskog poslovanja. Često na web gledaju kao na dodatni trošak za marketing. Programeri i web dizajneri na web vide svatko iz svoje perspektive, no uglavnom internet stranice doživljavaju kao poligon za pokazivanje mogućnosti tehnologije ili kao likovnu kompoziciju raznih boja i oblika.
Zapravo, malo je sudionika u izradi web stranica koji vide čitavu sliku tog procesa, koji su svjesni važnosti informacije, sadržaja, strukture, navigacije, upotrebljivosti i uopće namjene i korisnosti web stranica.
Kako bismo odgovorili na pitanje iz naslova „Koliko su korisne vaše web stranice?“, krenut ćemo s još jednostavnijim pitanjima koja ste se možda također zaboravili pitati prilikom izrade web stranica.

Korisnost web stranica i savjeti za povećanje posjećenosti i efikasnosti Koliko su korisne vaše web stranice? Jednostavno pitanje na koje se često zaboravlja prilikom izrade i održavanja poslovnih web stranica. Najčešći razlog tome je jednostran pog......

Internet marketing

19. 01. 2009.  1 komentara

Kako iskoristiti skrivene potencijale interneta za unapređenje vlastitog poslovanja?
Koje su prednosti internetskog marketinga u odnosu na druge oblike marketinga?

Dvosmjerna komunikacija, mogućnost ciljanja zainteresirane skupine, niski troškovi i brz povrat investicije samo su neke od prednosti internetskog marketinga. Internet je postao nezaobilazan u poslovanju, koristi se kao komunikacijski, prodajni i oglasni kanal. Internet je mjesto susreta ponude i potražnje, odnosno tržište.
Troškovi marketinške kampanje na internetu višestruko su manji od bilo koje druge vrste, nazovimo ga tako, klasičnog marketinga.  No nije niti sve u novcu, pa bih se ja ovdje osvrnuo na druge aspekte prednosti internetskog marketinga.

Kako iskoristiti skrivene potencijale interneta za unapređenje vlastitog poslovanja? Koje su prednosti internetskog marketinga u odnosu na druge oblike marketinga? Dvosmjerna komunikacija, mogućnost ciljanja zainteresirane skupine, niski troškovi i......

Internet marketing

28. 06. 2008.  24 komentara

Što znači prva pozicija na Googleu iz perspektive oglašavanja

Internet je idealan medij za ciljano oglašavanje. No, ova činjenica u praksi se često zanemaruje. Vlasnici web stranica žele što veću posjećenost ne razmišljajući pri tome o kvaliteti posjeta i interesima posjetitelja. SEO tvrtke koriste činjenicu kako velika većina vlasnika web stranica ne prati ili čak ne razumije statistike posjećenosti te im selektivno prezentiraju samo one podatke koji su za njih pozitivni, a to je najčešće ukupan broj posjeta web stranica.
I doista, nakon SEO optimizacije taj se broj vidno poveća i samim time se smatra kako je proces optimizacije uspješno obavljen. Međutim, već površnom analizom statistika posjećenost (npr. Google Analytics), vidljivo je kako je većina tih posjeta bezvrijedna.

Što znači prva pozicija na Googleu iz perspektive oglašavanja Internet je idealan medij za ciljano oglašavanje. No, ova činjenica u praksi se često zanemaruje. Vlasnici web stranica žele što veću posjećenost ne razmišljajući pri tome o kvaliteti pos......

Web

03. 11. 2007.  2 komentara

Izrada web stranica, u smislu statičkih HTML stranica, ili CMS portala (eng. Content Management System), odnosno sustava za upravljanje web sadržajem? Pitanje je koje se nameće u procesu redizajna postojećih ili izrade novih web stranica za tvrtku.

Poduzetnike se danas više ne pita imaju li stranice na internetu, već kakve su te stranice, koliko su ažurne i korisne informacije na webu, nude li svoje proizvode i usluge online i sl. Novosti u razvoju informacijskih i komunikacijskih tehnologija k......

Web

19. 10. 2007.  3 komentara

Pročitajte članak o tome kako korisnici čitaju na Webu. Saznajte kako bi trebao izgledati sadržaj za prikazivanje ne web stranicama, kako ga treba, a kako ne treba urediti. Cilj je, naravno, omogućiti vašim posjetiteljima što jednostavnije snalaženje na internetskim stranicama, te im ponuditi upravo one informacije koje traže.

Autor članka je Jakob Nielsen, korisnički odvjetnik i ravnatelj Nielsen Norman Group-a, kojeg je i osnivač zajedno s Dr. Donaldom A. Normanom (bivšim VP za istraživanje u Apple Computer-u). Do 1998. Nielsen je bio istaknuti inžinjer Sun Microsystems-......

Web

28. 06. 2007.  3 komentara

(autor: Tim O'Reilly, 30.09.2005.)
Originalni tekst

Dizajnerski obrasci i poslovni modeli za sljedeću generaciju softvera

1. Web kao platforma

  • Netscape vs. Google

  • DoubleClick vs. Overture i AdSense

  • Akamai vs. BitTorrent

2. Uprezanje kolektivne inteligencije

 

(autor: Tim O'Reilly, 30.09.2005.) Originalni tekst Dizajnerski obrasci i poslovni modeli za sljedeću generaciju softvera Rasprsnuće .com mjehurića u jesen 2001. označilo je prekretnicu za web. Velik broj ljudi zaključio je da je web preko svake m......
Stranica 1 od 2Prva   Prethodna   [1]  2  Sljedeća   Posljednja   

Želite primati Considero Newsletter e-mailom?

Za prijavu na newsletter molimo upišite ime, prezime, e-mail adresu i kliknite "Spremi".

Ime
Prezime
E-mail
Spremi Odustani
Copyright © Considero 2005 - 2010