Considero d.o.o. · Miroslava Krleže 160, 43000 Bjelovar · +385(0)99 2667 000 · studio@considero.hr
 

Rubrike

Za prijavu na newsletter molimo upišite ime i e-mail adresu i kliknite "Spremi".

Considero jamči zaštitu Vaših osobnih podataka. Osobni podaci neće se koristiti u druge svrhe i davati trećim osobama.

Ime
Prezime
E-mail
Spremi Odustani

Considero

Newsletter

Internet marketing

Pošalji na:  MySpace del.icio.us E-mail

Zašto je ulaganje u SEO dugoročno višestruko isplativo?

Objavljeno 12. 11. 2009.  3 komentara

Kada se govori o SEO internetskom marketingu (eng. Search Engine Optimization), odnosno optimizaciji sadržaja web stranica za što bolje pozicioniranje u prirodnim rezultatima pretraživanja internetskih tražilica, često se ulaganje u SEO optimizaciju pogrešno svrstava u dodatne troškove, a nerijetko se vlasnici web stranica osjećaju zakinuto jer misle kako plaćaju nešto što su već trebali dobiti za vrijeme i u cijeni izrade web stranica.

Ovaj dojam vlasnika web stranica djelomično je opravdan, barem u onom dijelu gdje se prilikom izrade web stranica moralo voditi računa o osnovnim web standardima i preporukama za izradu "Search Engine Friendly" web stranica. Postavljanje osnovnih metapodataka i pravilna upotreba tehnologije nužan su uvjet za indeksiranje web stranica i pozicioniranje na tražilicama. To se još naziva i "On-page SEO optimizacija". Druga dva važna čimbenika za pozicioniranje web stranica na tražilicama su kvaliteta i količina sadržaja te kvaliteta i količina veza (linkova) s drugih web stranica.

Bez obzira jesu li vaše web stranice optimizirane prilikom izrade, za postizanje i održavanje visoke pozicije na tražilicama potreban je konstantan rad na istraživanju ključnih riječi (eng. Keyword Research) i reoptimizaciji sadržaja stranica, metapodataka i linkova na web stranice.

No što je više vremena neka stranica dobro optimizirana i dostupna tražilicama, to će njezin rejting i pozicija u rezultatima pretraživanja rasti. Tako, na primjer, trenutno ulaganje u optimizaciju i pozicioniranje nekoliko prihvatnih stranica (eng. Landing Page Optimization - LPO) možda neće u kratkom roku donijeti neke spektakularne rezultate no i dugo vremena nakon što smanjite ulaganja u optimizaciju web stranica ili u potpunosti prestanete ulagati u njih, one će i dalje privlačiti potencijalne klijente i stvarati određeni prihod.

Dok kod PPC plaćenih oglasnih kampanja na Internetu novac trošite za svaki pojedini klik na vaš oglas, odnosno posjet vašim web stranicama i gdje ste prisutni sve dok imate novaca za plaćanje klikova, ulaganje u SEO optimizaciju dugoročno se višestruko isplati jer dobro optimizirane web stranice godinama privlači zainteresirane posjetitelje i potencijalne kupce.

Ocijeni članak

Komentari

I. Juric, 2. listopada 2010. u 10:28
Takoder je bitno prilikom izrade stranice to prepustiti nekome tko ima iskustva, jer je puno lakse optimizirati stranicu ako ona vec nakon izrade je u skladu sa web standardima..
Mudre izreke i poslovice, 1. studenog 2010. u 13:44
Jednom optimizirana stranica ce stalno privlaciti nove korisnike i sve one koji su zainteresirani u ono sto nudite..
Jean Louis, 24. studenog 2011. u 20:16
Članak je odličan, ze mene. Ali, za javnost je previše stručan i tako će mnogi propustiti da ulažu u SEO optimizaciju. U stvari je to ulaganje, ulaganje u budućnost bilo kojeg biznisa. To je optimizacija komunikacije, a to je čemu svaki biznis teži, da komunicira što izravnije, što jasnije ka što većem broju ljudi. Manje firme sa stručnim osobljem mogu da imaju dosta koristi od ulaganja u SEO optimizaciju, dok velikim firmama treba napraviti masu prezentacija i napisati dosta ovakvih članaka, pa da onda opet NIŠTA ne shvate, ali da plate nešto za tu optimizaciju. Tako, ovi stručni, koji se bave time, gladuju više manje, trebaju za usluge visoke vrijednosti da se reklamiraju nenormalno, da optimiziraju prvo svoje website-ove i da dobiju tisuće potencijalnih klijenata od kojih će samo jedan procenat stvarno uplatiti za SEO usluge. SEO = Search Engine Optimization ili optimizacija Internet prezentacija za Internet pretraživače, na našem OIPZIP. Šala mala.

Komentiraj članak

Ime i prezime (obavezno)

E-mail (obavezno)

Web adresa

Enter the code shown above:

Želite primati Considero Newsletter e-mailom?

Za prijavu na newsletter molimo upišite ime, prezime, e-mail adresu i kliknite "Spremi".

Ime
Prezime
E-mail
Spremi Odustani
Copyright © Considero 2005 - 2010