Considero d.o.o. · Miroslava Krleže 160, 43000 Bjelovar · +385(0)99 2667 000 · studio@considero.hr
 

Rubrike

Za prijavu na newsletter molimo upišite ime i e-mail adresu i kliknite "Spremi".

Considero jamči zaštitu Vaših osobnih podataka. Osobni podaci neće se koristiti u druge svrhe i davati trećim osobama.

Ime
Prezime
E-mail
Spremi Odustani

Considero

Newsletter

Web, Internet marketing

Pošalji na:  MySpace del.icio.us E-mail

Predsjednički izbori 2009: Analiza e-identiteta i prisutnosti kandidatna na Internetu

Objavljeno 15. 11. 2009.  3 komentara
Predsjednički izbori 2009: Analiza e-identiteta i prisutnosti kandidatna na Internetu

Autor: Žarko Komljenović
Suradnik: Hrvoje Komljenović

Considero d.o.o.
www.considero.hr

Izvršili smo opsežno istraživanje online identiteta i prisutnosti predsjedničkih kandidata na Internetu. Istraživanje je obavljeno u periodu od 10.11. do 12.11.2009. godine.

Ovo istraživanje se sastoji od dva osnovna dijela: ocjene web stranica predsjedničkih kandidata, njihove tehničke izvedbe, dizajna, informativnosti, čitljivosti, upotrebljivosti, navigacije i općeg dojma koji web stranice ostavljaju te istraživanja pozicije na Googleu i Google images servisu za imena kandidata i drugog dijela istraživanja koje se bavi prisutnosti predsjedničkih kandidata na društvenim mrežama na Internetu.

Istraživanje je izvršeno prema pravilima struke, neovisno od bilo kakvih utjecaja. Tvrtka Considero, niti njezini zaposlenici nisu ni na koji način povezani s kandidatima i njihovim kampanjama.
Pri istraživanju smo koristili jednake kriterije za sve, uzimajući u obzir web standarde, pravila i načela za izradu web stranica. Kod brojčanih ocjena opisane su primjedbe kao obrazloženje ocjene.

Ovo istraživanje slobodni ste preuzeti u cijelosti ili djelomično, uz obavezno navođenje tvrtke i autora.

Izbori 2009: Analiza web stranica i online imidža predsjedničkih kandidata »

Izbori 2009: Prisutnost kandidata na internetskim društvenim mrežama »

Ocijeni članak

Komentari

siti di poker, 5. ožujka 2010. u 11:06
the result of this research is interesting prominent that Damir kajin looks there is no official web sites, while the official sites Chair rotating candidates Andrija Hebrang were only at the 6. Place 6. sites functional. Namely, a lot for more map on the Internet dedicated Interior hebrangu - his father synonymous Chair rotating candidates. The other candidates were mostly good influence on Google.
Internet Marketing, 23. rujna 2010. u 14:22
Pa samo trebate pogledati kako je Obama dobio na Izborima u US. Pametan čovjek, jer nema bržeg širenja informacije, nego tog načina.
Mudre izreke i poslovice, 1. studenog 2010. u 13:28
Upravo tako.

Komentiraj članak

Ime i prezime (obavezno)

E-mail (obavezno)

Web adresa

Enter the code shown above:

Želite primati Considero Newsletter e-mailom?

Za prijavu na newsletter molimo upišite ime, prezime, e-mail adresu i kliknite "Spremi".

Ime
Prezime
E-mail
Spremi Odustani
Copyright © Considero 2005 - 2010