Considero d.o.o. · Miroslava Krleže 160, 43000 Bjelovar · +385(0)99 2667 000 · studio@considero.hr
 

Rubrike

Za prijavu na newsletter molimo upišite ime i e-mail adresu i kliknite "Spremi".

Considero jamči zaštitu Vaših osobnih podataka. Osobni podaci neće se koristiti u druge svrhe i davati trećim osobama.

Ime
Prezime
E-mail
Spremi Odustani

Considero

Newsletter

Web

Pošalji na:  MySpace del.icio.us E-mail

Izrada web stranica ili CMS portala?

Objavljeno 03. 11. 2007.  2 komentara

Poduzetnike se danas više ne pita imaju li stranice na internetu, već kakve su te stranice, koliko su ažurne i korisne informacije na webu, nude li svoje proizvode i usluge online i sl. Novosti u razvoju informacijskih i komunikacijskih tehnologija koje su prouzročile promjene u procesima trgovine i marketinga, uz razvoj sasvim novih grana marketinga kao što je npr. SEO (eng. Search Engine Optimization) ili optimizacija web sadržaja za bolje pozicioniranje na tražilicama, jednostavno prisiljavaju tvrtke i organizacije na doradu postojećih i uvođenje novih

načina komunikacije i sadržaja na internetu. 

Poduzetnici su uvidjeli kolika je moć internetskih tražilica i prepoznali u njima veliki marketinški stroj za besplatno oglašavanje na internetu. Naglim razvojem Googlea, razvojem globalne mreže i stalnim rastom broja korisnika interneta širom svijeta, postalo je izuzetno bitno na kojoj ste poziciji u rezultatima pretraživanja za određeni pojam. Ljudi na internetu traže ono što im treba. Ako vi nudite to što njima treba i ako vas pronađu pomoću tražilice, vrlo je velika vjerojatnost da će kupiti vaše proizvode ili usluge.

Izrada web stranica

Izradi statičkih HTML i Flash web stranica pribjegavaju tvrtke i pojedinci kojima je web stranica potrebna samo zbog forme, kao neka tiskana brošura od nekoliko stranica na internetu. Oni obično nisu zainteresirani za internetsku publiku i ne nude svoje proizvode online. Sadržaj statičkih web stranica je uglavnom količinski mali i ažurira se vrlo rijetko ili se uopće ne ažurira. Funkcionalnosti stranica su vrlo ograničene, tako da je komunikacija s korisnikom uglavnom jednosmjerna, nema neke posebne mogućnosti interakcije ili uređivanja sadržaja. Dobra strana ove vrste web stranica su niski troškovi izrade i održavanja, te mali tehnički zahtjevi.
Statičke web stranice često nisu dobro optimizirane za pretraživače. Velik broj internet stranica uopće nema postavljene metapodatke kao što su ključne riječi (eng. Keywords) i opisi (eng. Description) ili oni nisu prilagođeni sadržaju stranica. 
Česta neadekvatna upotreba Flasha, JavaScripta i drugih web tehnologija samo dodatno otežava tražilicama a i korisnicima pristup informacijama i sadržaju stranica.

CMS portal

CMS ili sustav za upravljanje web sadržajem je skup web aplikacija i baza podataka za online izradu i upravljanje web stranicama. CMS se popularno naziva i web portal ili internet portal. Riječ je o web stranicama nove generacije koje karakteriziraju veća količina i češće osvježavanje sadržaja, veća interaktivnost, mogućnost jednostavnog kreiranja sadržaja od strane vlasnika ili korisnika web stranica, razni online servisi, web trgovine, forumi, blogovi, audio i video sadržaj, ujednačen dizajn, mogućnost registracije korisnika itd.

Portal predstavlja vrata ili ulaz u integriranu ponudu informacija i usluga koju neka tvrtka ili organizacija nudi na internetu. CMS rješenja koriste uglavnom srednje i veće tvrtke, medijske kuće, trgovine, državne institucije, udruge, političke i nevladine organizacije, akademske i znanstvene institucije i svi oni kojima je internet primarno sredstvo komunikacije, prezentacije i trgovine.

Web portali nove generacije

  • Web 2.0 standardi.
  • Orijentirani korisniku.
  • Web administratorsko sučelje.
  • Registracija i upravljanje korisnicima.
  • Prava pristupa zasnovana na ulogama (eng. Role-Based Secuirty).
  • Sudjelovanje korisnika u izradi sadržaja.
  • Mogućnost pretraživanja sadržaja.
  • Predlošci izgleda (eng. Skin).
  • Online uređivanje sadržaja u WYSIWYG pregledniku.
  • Mogućnost povezivanja s drugim web servisima.
  • Optimizirani za tražilice.
  • Višejezičnost.
  • Sigurnost.

Klasične HTML web stranice vjerojatno su nešto jeftinije i za njih se uglavnom odlučuju poduzetnici i organizacije kojima nije nužna interaktivna prisutnost na internetu, velika količina i česta izmjena sadržaja i slično.

Oni kojima je nužna prisutnost na internetu s ponešto boljim i kvalitetnijim funkcionalnostima, registracijom korisnika, većom interakcijom, mogućnostima samostalnog uređivanja sadržaja, ponudom proizvoda i usluga na internetu, oni će se odlučiti za CMS portal.

Ocijeni članak

Komentari

Camil Hodzic, 7. srpnja 2009. u 15:56
Postovani profesionalci,

posjetom na vasem sajtu i proucavanjem ponude koju ste napisali, imao sam sto i vidjeti. TO JE TO STO MENI TREBA.

Naime, moje ime je Camil Hodzic i vlasnik sam turisticke agencije In Montenegro Travel. trazim nesto upravo ovo sto Vi nudite. Htio bih da prodajem kapacitete online i iz tog razloga, treba mi nesto sto je van serijski dobro.

veoma sam zainteresovan ali sve sto je dobro to i kosta, svijestan sam toga.

Moj budzet dozvoljava odprilike cifru izmedju 1.000 - 2.000 Eura za tu svrhu. Mozda jeste mozda nije moguce. Znam da su sanse male, ali KO PITA TAJ NE SKITA.

Ukoliko imate vremena i interesa za suradnju sa sam veoma.

Srdacan pozdrav,


Camil Hodzic
In Montenegro Travel
Mudre izreke, 1. studenog 2010. u 13:53
Za svaki ozbiljnii posao, CMS je neophodan!

Komentiraj članak

Ime i prezime (obavezno)

E-mail (obavezno)

Web adresa

Enter the code shown above:

Želite primati Considero Newsletter e-mailom?

Za prijavu na newsletter molimo upišite ime, prezime, e-mail adresu i kliknite "Spremi".

Ime
Prezime
E-mail
Spremi Odustani
Copyright © Considero 2005 - 2010