Web 2.0
Wikipedia: "Web 2.0 je trend u World Wide Web tehnologiji baziran na socijalizacijskoj noti koja korisnicima omogućava sudjelovanje u kreiranju sadržaja weba. Termin upućuje na novu verziju, drugu generaciju Weba i hostiranih usluga koja umjesto silosa serviranih podataka (jednosmjeran protok informacija) podrazumjeva interaktivnu dvosmjernu komunikaciju između korisnika i računala te korisnika i drugih korisnika čime korisnik od pasivnog postaje aktivni sudionik."
Tim O'Reilly termin definira kao: „Web 2.0 je poslovna revolucija u kompjutorskoj industriji uzrokovana tretiranjem mreže kao platforme i nastojanje da se shvate pravila uspjeha na toj novoj platformi.“
Društveno umrežavanje (eng. social networking) je okosnica Web 2.0 filozofije. Korisnik je u središtu pozornosti, on je ujedno i kreator sadržaja kroz razne web servise kao što su blogovi, forumi, osobni web portali, video servisi, fotogalerije, web enciklopedije itd. Ovakav način kreiranja i uređivanja sadržaja donio je i promjene u načinu oglašavanja na internetu. Kao i web sadržaj, tako su i oglasi postali specijalizirani za određene grupe korisnika ili čak personalizirani. Gomile osobnih i drugih podataka koje korisnici svakodnevno ostavljaju na internetu omogućuju internetskim servisima sve bolju i bolju specijalizaciju te prilagodbu potrebama korisnika. Korisnici, s druge strane, sve lakše i lakše pronalaze točno one informacije, proizvode i usluge koje ih zanimaju.